Διαψεύδει τα περί υπερβολικού κόστους για την αγορά του τουριστικού τρένου που διαθέτει ο δήμος της Ξάνθης ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Χρήστος Μούρκας ο οποίος παράλληλα αναφέρεται και στα δρομολόγια καθώς τέθηκε και πάλι σε λειτουργία.
Ωστόσο το θέμα που απασχολεί τη δημοτική αρχή αφορά στη χρησιμοποίηση ή μη και των δύο τρένων αφού πέρα από αυτό της Ξάνθης, υπάρχει και εκείνο του πρώην δήμου Σταυρούπολης.
Μπορεί το τελευταίο διάστημα να ακούστηκαν πολλά για το κόστος αγοράς του μικρού πράσινου τρένου του δήμου Ξάνθης με ορισμένα από τα δημοσιεύματα να μιλούν για ένα κόστος το οποίο ξεπερνάει τις 250000 ευρώ ωστόσο αυτό διαψεύδεται κατηγορηματικά από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ο οποίος ξεκαθαρίζει πως όχι απλά δεν κόστισε τόσα πολλά χρήματα αλλά αγοράστηκε σε τιμή πολύ καλύτερη από αυτή που αγοράστηκε το αντίστοιχο τρενάκι του πρώην δήμου Σταυρούπολης ενώ έχει προκύψει και ένα θέμα αναφορικά με τη χρήση του ενός ή και των δύο τρένων, αυτών της Ξάνθης και της Σταυρούπολης.
Σε ότι αφορά στο τρενάκι της Ξάνθης αυτό ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία και εκτελεί κανονικά τα δρομολόγια του κάθε Σάββατο απόγευμα και κάθε Κυριακή πρωί ενώ υπάρχει και σχετική ανάρτηση στην κεντρική πλατεία της πόλης όπου και μπορεί ο καθένας να ενημερωθεί για τις ώρες των δρομολογίων.
Κλείνοντας ο κύριος Μούρκας και εκφράζοντας καθαρά την προσωπική του άποψη επεσήμανε ότι το τρενάκι θα πρέπει να λειτουργεί ανά περιόδους τόσο εξαιτίας της άσχημης οικονομικής κατάστασης της χώρας μας όσο και εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών κατά τους χειμερινούς μήνες.