Την ταλαιπωρία που υπέστη επισκεπτόμενος το ΙΚΑ και το γενικό νοσοκομείο Ξάνθης εκφράζει μέσα από το Κανάλι 6 συμπολίτης μας ο οποίος πριν μερικές ημέρες μετέφερε τη γυναίκα του με κοιλιακό άλγος, πρώτα στο ΙΚΑ και από εκεί στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου, από όπου και παραπέμφθηκε στη γυναικολογική κλινική, η οποία όμως του απάντησε πως θα πρέπει πρωτίστως να κλείσει ραντεβού προκειμένου να εξεταστεί.
Ωστόσο οι απαντήσεις από πλευράς γυναικολογικής κλινικής είναι απόλυτες και αφορούν στο ότι κανένα περιστατικό δεν φεύγει από εκεί ειδικά αν είναι επείγον και μονό αν δεν είναι παραπέμπεται στα τακτικά ιατρεία.
Το παράπονό του, αναφορικά με τη μη εξυπηρέτησή του από το γενικό νοσοκομείο Ξάνθης, εκφράζει συμπολίτης μας κάτοικος του χωριού Κότινο, ο οποίος την περασμένη Τετάρτη μετέφερε τη σύζυγο του με κοιλιακό άλγος στο ΙΚΑ, από εκεί τον παρέπεμψαν στο νοσοκομείο, όπου προσήλθε αρχικά στα επείγοντα περιστατικά, ενώ από εκεί τον παρέπεμψαν στην γυναικολογική κλινική του νοσοκομείου, από την οποία και του είπαν να κλείσει ραντεβού μέσω, του 1535για να εξεταστεί η γυναίκα του.
Έτσι όπως αναφέρει ο συμπολίτης μας μετά από την πολύωρη αυτή ταλαιπωρία, η σύζυγός του εξετάστηκε από εξωτερικό ιδιώτη γιατρό.
«ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΕΙΓΟΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ
ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ»
Από την μεριά της πάντως η μαιευτική κλινική του νοσοκομείου Ξάνθης, δια μέσω της διευθύντριάς της, αναφέρει πως κανένα απολύτως περιστατικό δεν φεύγει από την κλινική εάν πρώτα δεν εξεταστεί, ειδικότερα όταν είναι επείγον.
H κυρία Τσούλου ανέφερε πως σίγουρα το να παραπέμπεται ένα περιστατικό από το ΙΚΑ στο νοσοκομείο και από τα επείγοντα περιστατικά σε άλλη κλινική δεν είναι και ό,τι καλύτερο, τονίζοντας μάλιστα πως η λύση έπρεπε να είχε δοθεί από το ΙΚΑ, αλλά δυστυχώς όπως σημείωσε το σύστημα μπορεί να μην λειτουργεί τόσο καλά, αλλά παρόλα αυτά στη μαιευτική κλινική, γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες οι γυναίκες.