XanthiPost
Χωρίς κατηγορία

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Καταναλωτικό παράδεισο» για τους κατοίκους παραμεθόριων περιοχών της Βόρειας Ελλάδας αποτελούν οι αγορές των Σκοπίων και της Βουλγαρίας, όπου καθημερινά «κύμα» καταναλωτών ταξιδεύει έως εκεί, συνδυάζοντας τα ψώνια με τη διασκέδαση.
Ωστόσο σε ότι αφορά στην Ξάνθη το φαινόμενο προς το παρόν δεν έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις ούτες όπως εκτιμούν οι επαγγελματίες θα αυξηθεί καθώς οι πολίτες σκέφτονται πλέον το κόστος μετακίνησης.

Ψώνια με διασκέδαση στη γειτονική Βουλγαρία και τα Σκόπια συνδυάζουν όλο και περισσότεροι κάτοικοι των παραμεθόριων περιοχών της βόρειας Ελλάδας αυξάνοντας κατακόρυφα την καταναλωτική μετανάστευση. Οι Ελληνες της Μακεδονίας και της Θράκης καταφεύγουν στις μεγάλες πόλεις όμορφων χωρών για να κάνουν τις αγορές τους, πολλές φορές ακόμη και αυθημερόν, εκμεταλλευόμενοι τις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, που ξεπερνούν σε ποσοστό πολλές φορές και το 50% σε σχέση με αυτές αντίστοιχων προϊόντων στην Ελλάδα.

Αυτό όμως, από την άλλη πλευρά, έχει ως αποτέλεσμα την κάθετη πτώση του τζίρου στα εμπορικά καταστήματα εντός συνόρων, με αποτέλεσμα να αυξάνεται αλματωδώς ο αριθμός των επιχειρήσεων που βάζουν λουκέτο, η ανεργία να γνωρίζει πρωτόγνωρα ποσοστά και να μην μπορούν, όσοι επιβιώνουν, να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό, αν και προς το παρόν στην Ξάνθη το φαινόμενο δεν έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις

O κύριος Κοκκαλίδης εμφανίζεται αισιόδοξος καθώς εκτιμά ότι ο καταναλωτικός τουρισμός, τουλάχιστον για την περιοχή μας δεν θα πάρει ανησυχητικές διαστάσεις καθώς μπορεί τα προϊόντα να είναι φθηνότερα ωστόσο υπάρχει πάντα το αυξημένο κόστος μετακίνησης

Πάντως η αγορά δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τον καταναλωτικό τουρισμό αφού σοβαρότερο πρόβλημα είναι η αντικατάσταση του συνθήματος δεν πληρώνω με το σύνθημα δεν αγοράζω. Η αρνητική ψυχολογία λόγω της κρίσης, η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα της χώρας και οι περικοπές αποδοχών έχουν κάνει τους Έλληνες τους πιο απαισιόδοξους καταναλωτές στον κόσμο. Και όχι μόνο κλείνονται στα σπίτια τους, αλλά αλλάζουν και άρδην τις αγοραστικές τους συνήθειες, κόβοντας έξοδα από παντού, ακόμη και από τα είδη πρώτης ανάγκης όπως τα τρόφιμα.

Απάντηση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Αρέσει σε %d bloggers: