Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιόρτασε η πόλη της Ξάνθης τα ελευθέρια αφού σήμερα συμπληρώνονται 92 χρόνια από την απελευθέρωση του τόπου από την βουλγαρική κατοχή. Οι εκδηλώσεις κορυφώθηκαν με την μαθητική και στρατιωτική παρέλαση ενώ την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Σωκράτης Ξυνίδης.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.