
Στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας προχώρησε η περιφέρεια με την συνδρομή της ΕΕΤΑ προκειμένου να εκπονήσουν τις κατευθυντήριες γραμμές του νέου επιχειρησιακού προγράμματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Ειδικότερα η περιφερειακή ενότητα Ξάνθης συμμετέχει με υπηρεσιακά της στελέχη σε όλες τις ομάδες εργασίας, όπως γίνεται άλλωστε και στις υπόλοιπες ενότητες προκειμένου με την πολιτική καθοδήγηση των προϊσταμένων τους να συντάξουν το τελικό επιχειρησιακό σχέδιο το οποίο μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα πρέπει να έχει σχηματοποιηθεί ώστε στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου να τεθεί υπό έγκριση στο περιφερειακό συμβούλιο

