
Άμεση ανάγκη για αίμα οποιασδήποτε ομάδας και για αιμοπετάλια ομάδας Α αρνητικό έχει ένας 23ος συμπολίτης μας ο οποίος πάσχει από λευχαιμία και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης.
Όσοι λοιπόν είναι υγιείς και μπορούν να δώσουν αίμα ή έχουν αιμοπετάλια ομάδας Α αρνητικό, μπορούν να απευθυνθούν στο γενικό νοσοκομείο της Ξάνθης από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις οκτώ το πρωί μέχρι τις δύο το μεσημέρι προκειμένου να βοηθήσουν τον άτυχο και πολύ νέο ακόμα συμπολίτη μας.

