
Μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στο συνολικό τουριστικό πακέτο καθώς και στον τομέακαι των μεταφορών από την 1η Ιανουαρίου 2012 στο 6,5 %, και παράλληλα επαναφορά του συντελεστή ΦΠΑ της εστίασης στο 13% ζητά ο σύνδεσμος ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Όπως αναφέρουν εκπρόσωποι του κλάδου «το τουριστικό προϊόν είναι το μόνο εξαγόμενο προϊόν στο οποίο επιβάλλεται ΦΠΑ. Για τον λόγο αυτόν όλοι οι ανταγωνιστές μας, εντός και εκτός Ευρωζώνης, καταβάλλουν αγωνιώδη προσπάθεια να το κρατήσουν σε χαμηλά επίπεδα. Η Ελλάδα, για την οποία τα τουριστικά έσοδα έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία, έχει -με εξαίρεση τη διαμονή- τον υψηλότερο ΦΠΑ από όλους τους άλλους».
Και ενώ το προεδρείο του ΣΕΤΕ είχε συνάντηση με τον υπουργό οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο, ύστερα από πρόταση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, ο κ. Βενιζέλος αφού άκουσε το αίτημα, ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη ότι θα ζητήσει συνάντηση υπό τον πρωθυπουργό με τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση, προκειμένου από κοινού να αποφασίσουν για τα θέματα του τουρισμού. Υπενθυμίζουμε ότι πριν από λίγες μέρες το προεδρείο του ΣΕΤΕ συναντήθηκε με τον κ. Παπαδήμο, ο οποίος, αντιλαμβανόμενος τη σημασία του τουρισμού στην προσπάθεια της χώρας να βγει από την κρίση, ζήτησε να προχωρήσουν αμέσως οι διαρθρωτικές αλλαγές και να γίνουν αμέσως οι απαραίτητες κινήσεις για την ενίσχυσή του.

