
Σε νέες κινητοποιήσεις προχωρούν οι κτηνοτρόφοι όλης της χώρας με αποκλεισμούς γαλακτοβιομηχανιών διαμαρτυρόμενοι για την ιδιαίτερα μεγάλη καθυστέρηση των τελευταίων να πληρώσουν το γάλα το οποίο προμηθεύονται από αυτούς. Η αρχή έγινε από τη Θεσσαλονίκη όπου μάλιστα υπήρχε και συμμετοχή των Ξανθιωτών ενώ ήδη έχει προγραμματιστεί και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης.
Να σημειώσουμε ότι τα οφειλόμενα από τις γαλακτοβιομηχανίες προς τους κτηνοτρόφους είναι μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ενώ με βάση τη νομοθεσία, το γάλα με το οποίο οι κτηνοτρόφοι προμηθεύουν τις βιομηχανίες θα έπρεπε να πληρώνεται εντός τριάντα ημερών.

