Η ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων είναι ένας από τους βασικότερους στόχους της γενικής γραμματείας ανταγωνιστικότητας η οποία και προωθεί μια σειρά από δράσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Ο επιχειρηματικός κόσμος ωστόσο κάνει λόγο για δράσεις μόνο στα λόγια αφού επί της ουσίας, δεν γίνεται απολύτως τίποτα.
Δράσεις με στόχο την τόνωση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, προωθεί η Γενική Γραμματεία Ανταγωνιστικότητας του υπουργείου Ανάπτυξης. Με απόφαση του Ειδικού Γραμματέα για την Ανταγωνιστικότητα, εντάχθηκε η πράξη «Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης» στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του ΕΣΠΑ.
Η πράξη αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων σε θέματα εξωστρέφειας, για τη βελτίωση της προσαρμοστικότητάς τους στις μεταβολές, την προαγωγή της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. Η χρονική διάρκεια υλοποίησης του αντικειμένου της πράξης είναι περίπου δύο χρόνια, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και η συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη για τον υπολογισμό της κοινοτικής συνδρομής ανέρχεται σε 2.028.922 ευρώ.