
Μπορεί το οικόπεδο για την ανέγερση του νέου ειδικού σχολείου της Γενισέας που φιλοξενεί παιδιά όχι μόνο από την Ξάνθη αλλά και από την Καβάλα να έχει ήδη παραχωρηθεί από πλευράς δήμου ωστόσο τα παιδιά εξακολουθούν και στεγάζονται σε λυόμενα κτίσματα αφού η ανέγερση νέου κτιρίου, όπως παραδέχεται και ο δήμαρχος Αβδήρων αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση αν και ο φάκελος βρίσκεται στα τελευταία στάδια
Το θετικό ωστόσο για τα παιδιά που φοιτούν στο Ειδικό σχολείο Γενισέας είναι ότι τουλάχιστον αυτή τη χρονιά η μεταφορά τους γίνεται απρόσκοπτα αν και η αβεβαιότητα για την επόμενη σχολική περίοδο εξακολουθεί να υπάρχει με δεδομένο μάλιστα πως οι μεταφορές των μαθητών περνούν στην αρμοδιότητα των δήμων.

