
Μεγάλος ραδιομαραθώνιος για την ενίσχυση του γηροκομείου της Ξάνθης πραγματοποιήθηκε τη μεγάλη Τετάρτη από πολλά ραδιόφωνα της πόλης με τη συμμετοχή δημοσιογράφων απ’ όλα σχεδόν τα μέσα και φυσικά από μια τέτοια προσπάθεια δε θα μπορούσε να λείψει το Κανάλι 6 καθώς και η εφημερίδα τόλμη της Θράκης. Όσο για το ποσό που τελικά συγκεντρώθηκε, αυτό ακόμα δεν είναι γνωστό αφού ακόμα δεν έχουν ανοιχτεί οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορούσε ο καθένας να καταθέσει το ποσό που επιθυμεί ενώ αυτό ισχύει και για τους κουμπαράδες που είναι εδώ και μέρες τοποθετημένοι σε 11 επιχειρήσεις της πόλης.
Να σημειώσουμε ότι σε αντίθεση με το ραδιομαραθώνιο ο οποίος και διήρκησε μια μέρα, οι κουμπαράδες στις 11 επιχειρήσεις θα παραμείνουν μέχρι και το τέλος του μήνα κι οποίος για οποιονδήποτε λόγο δε μπόρεσε να βοηθήσει σήμερα, μπορεί τις επόμενες μέρες να βάλει τον οβολό του σε έναν από αυτούς τους κουμπαράδες. Επίσης οι ίδιοι κουμπαράδες θα μεταφερθούν μετά τις 30 του μήνα σε άλλες επιχειρήσεις οι οποίες ήδη έχουν εκφράσει σχετικό ενδιαφέρον.

