
Ήταν στις 9 Σεπτεμβρίου του 2011 όταν η κάμερα του Καναλιού 6 βρέθηκε στο Άλσος του Ευμοίρου καταγράφοντας εικόνες αδιαφορίας και καταστροφής ενός πνεύμονα πρασίνου. Μια κατάσταση που επιδεινώθηκε μετά την αποχώρηση του ιδιοκτήτη από το κτίριο που στεγάζεται εκεί καθώς η παρουσία ανθρώπων διαφύλασσε και τον χώρο.
Στο μεταξύ σύμφωνα με πληροφορίες μας ήδη η εισαγγελία Ξάνθης ζητά ενημέρωση από το δήμο Ξάνθης για την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή και ιδιαίτερα για το κτίριο που βρίσκεται στο Άλσος του Ευμοίρου. Να σημειώσουμε εδώ πως ο οικολογικό σύλλογος είχε κάνει αίτημα προς το δήμο Ξάνθης προκειμένου να του παραχωρηθεί το οίκημα ώστε να διαφυλαχθεί και ο περιβάλλον χώρος κάτι που μάλλον ακόμη περιμένει απάντηση.

