xanthipost.gr
Χωρίς κατηγορία

Στον αέρα τα μαθητικά δρομολόγια

Χωρίς μαθητικά δρομολόγια ξεκινάει η σχολική χρονιά εάν δεν εξοφληθούν οι παρελθούσες οφειλές και εάν υπάρξει μείωση στα τιμολόγια, καθώς τότε καθίσταται ασύμφορο το έργο,  δήλωσε σε συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε το πρωί της Τετάρτης ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης Θεμιστοκλής Γεωργιάδης.

Σε αδιέξοδο βρίσκεται το ΚΤΕΛ Ξάνθης, και αδυνατεί να ξεκινήσει τα σχολικά δρομολόγια της νέας σχολικής χρονιάς αν δεν εξοφληθεί μέρος των παλαιών οφειλών της πολιτείας και αν ισχύσει νέα μείωση στο ποσό της σύμβασής του για το νέο έτος.

Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης Θέμης Γεωργιάδης παραχώρησε συνέντευξη τύπου για να ενημερώσει την τοπική κοινωνία και τους γονείς ότι είναι πολύ πιθανό η σχολική χρονιά να ξεκινήσει χωρίς μαθητικά δρομολόγια, λόγω αδυναμίας του ΚΤΕΛ. Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ αναφέρθηκε στην πορεία των μειώσεων που έχει γίνει από το 2010, ξεκινώντας αρχικά με το 21% της μείωσης που επιβλήθηκε από την τότε Γ.Γ. της Περιφέρειας Θ. Κόκλα, και έκτοτε συνεχίζεται η εκτέλεση του μεταφορικού έργου με συνεχείς παρατάσεις.

Όπως είπε ο κύριος Γεωργιάδης, η τελευταία ενημέρωση από το Υπουργείο είναι ότι θα υπάρξει νέα παράταση στο ισχύον καθεστώς για ένα σχολικό έτος. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ, αν στην παράταση της σύμβασης που υπάρχει, γίνει επιπλέον μείωση 17%, τότε το ΚΤΕΛ Ξάνθης αδυνατεί να διεξαγάγει τις σχολικές μετακινήσεις. Όπως διευκρίνισε η μείωση του 21% που ισχύει τα δύο τελευταία χρόνια δεν ισχύει σε όλη την Ελλάδα αλλά αφορά μόνο στη συγκεκριμένη σύμβαση. Ανέφερε ότι επεδίωξε συνάντηση με τον Ευριπίδη Στυλιανίδη για να προστεθεί στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που παρατείνει το καθεστώς στις Περιφέρειες, πρόβλεψη για την εκ νέου διαπραγμάτευση της σύμβασης από την Περιφέρεια, κάτι που φέρεται να έχει υποσχεθεί.

Παράλληλα, σημείωσε ότι το καθεστώς των Δήμων, που τελικά εγκαταλείφθηκε πριν λίγες μέρες ήταν σχετικά πιο δίκαιο ως προς τον τρόπο κοστολόγησης. Όπως σημειώνουν οι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ αν η επιπλέον μείωση του 17% επιβληθεί στην ήδη μειωμένη από το 2010 σύμβαση, είναι δεδομένο ότι δεν έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει τα δρομολόγια. «Είναι καμάρι μας να μεταφέρουμε τους 3.000 μαθητές της Ξάνθης, κατανοούμε την κατάσταση της χώρας και πρέπει να βάλουμε και εμείς πλάτη. Αλλά δεδομένης της αύξησης των τιμών πετρελαίου και των εξόδων μας, δεν μπορούμε να αντέξουμε τη νέα μείωση» τόνισε ο κύριος Γεωργιάδης  Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΚΤΕΛ Ξάνθης που διανύει8.000 χιλιόμετρασυνολικά με 65 λεωφορεία εισπράττει 4 ευρώ για κάθε μαθητή, κατά μέσο όρο, και χρειάζεται περίπου 4.500 ευρώ τη μέρα μόνο για τα πετρέλαια που καταναλώνει.

Να σημειώσουμε πως από το Σεπτέμβριο του 2011 μέχρι τον Ιούνιο του 2012 οφείλονται στο ΚΤΕΛ 1.285.000 ευρώ, ποσό ιλιγγιώδες που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στο ΚΤΕΛ που έχει εκπληρώσει τις δικές του υποχρεώσεις. Ήδη από τις 28 Ιουλίου το ΚΤΕΛ έχει ενημερώσει όλους τους αρμόδιου παράγοντες μέχρι και τον Πρωθυπουργό ότι αν δεν καταβληθούν οι υποχρεώσεις της Πολιτείας δεν μπορούν να συνεχίσουν τα δρομολόγια. Πάντως υπάρχει υπόσχεση του Υπουργού Εσωτερικών ότι θα καταβληθούν αρχικά 21 εκατομμύρια ευρώ για όλη τη χώρα και στη συνέχεια θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει κάποια ποσά για τα υπόλοιπα οφειλόμενα.

Leave a Comment

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ