xanthipost.gr
Χωρίς κατηγορία

Κατάληψη στο 1ο Μειονοτικό Δημοτικό λόγω των κενών σε εκπαιδευτικούς και βιβλία

Σε κατάληψη του 1ου Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου προχώρησαν οι γονείς και η σχολική εφορεία από το πρωί της Τετάρτης.

Μετά από αποφάσεις του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και της Σχολικής Εφορείας, αποφασίστηκε να ξεκινήσουν κινητοποιήσεις εκφράζοντας τη διαμαρτυρία τους για το γεγονός ότι το σχολείο υπολειτουργεί λόγω της απουσίας 8 δασκάλων του τουρκόφωνου προγράμματος και των σχετικών βιβλίων, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να το σχολείο να κλείνει στις 12.25 καθημερινά και να μην υπάρχει εύρυθμη λειτουργία.
20151021_081851

Το πρωί της Τετάρτης οι γονείς με τους μαθητές συγκεντρώθηκαν έξω από το σχολείο και δεν μπήκαν για μάθημα ενώ εκτός του σχολείου παραμένουν και οι εκπαιδευτικοί.

Διαμαρτύρονται ο Σύλλογος Γονέων και η Σχολική Εφορεία

Σύμφωνα με τη Σιμπέλ Κόντε, εκπρόσωπο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων η κατάληψη είναι το πρώτο βήμα έκφρασης της διαμαρτυρίας για τις ελλείψεις που υπάρχουν στο σχολείο και το γεγονός ότι 40 μέρες μετά την έναρξη του σχολικού έτους οι μητέρες, αν και εργαζόμενες, είναι αναγκασμένες να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους λίγο μετά τις 12 ενώ και η λειτουργία του σχολείου δεν έχει διαταραχθεί.
20151021_081311

Η Γραμματέας της Σχολικής Εφορείας Οσμάνογλου Σεβάλ ανέφερε ότι η ψυχολογική κατάσταση των παιδιών, χωρίς σταθερούς εκπαιδευτικούς δημιουργεί προβλήματα ενώ και οι γονείς δεν μπορούν να βοηθήσουν το σχολείο και τα παιδιά τους. Όπως είπε, τα παιδιά διψάνε για εκπαίδευση και όλοι ελπίζουν να ευοδωθούν τα αιτήματά τους για πλήρωση των κενών καθώς οι κινητοποιήσεις αναμένεται να κλιμακωθούν και σε άλλα σχολεία.

Παρών και ο Δήμαρχος Μύκης ως γονέας

Στη διαμαρτυρία παραβρέθηκε και ο Δήμαρχος Μύκης Kαπζά Τζεμήλ, με την ιδιότητα του γονέα, ο οποίος ανέφερε ότι τα αιτήματα είναι απολύτως δικαιολογημένα και η κατάληψη μια ειρηνική δημοκρατική διαμαρτυρία καθώς τα κενά είναι τεράστια και τα προβλήματα μεγάλα, αν και διανύουμε τις τελευταίες μέρες του Οκτώβρη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ