xanthipost.gr
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ανέλαβε καθήκοντα ο νέος Διοικητής του Νοσοκομείου Α. Γερόπουλος

Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης ανακοίνωσε επισήμως την ανάληψη υπηρεσίας  του Διοικητή του Νοσοκομείου Γερόπουλου Αχιλλέα.

Ο νέος Διοικητής του Νοσοκομείου ορκίστηκε στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 και ανέλαβε υπηρεσία σύμφωνα με την αριθ. Α2β/Γ.Π.οικ.53917/14-07- 2016 (ΦΕΚ 406/τ. Υ.Ο.Δ.Δ./27-07- 2016) κοινή απόφαση του Υπουργού Υγείας και του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας.

Related posts

Ξάνθη: Επτά συλλήψεις από την Αστυνομία για κλοπή ρεύματος από τον ΔΕΔΔΗΕ

Xanthipost

Δήμος Ξάνθης: Σε δημόσια διαβούλευση η ανάπλαση της πλατείας Σταυρούπολης – Τέλος τα οχήματα

Xanthipost

Ξάνθη: Κατέρρευσε ηλικιωμένος στο κέντρο της πόλης – Πολίτης έδωσε τις πρώτες βοήθειες με ΚΑΡΠΑ

Xanthipost

Leave a Comment