Πάνω από 4 δισ. ευρώ σε μεγάλα έργα οδεύουν προς συμβασιοποίηση για το 2017 και το 2018, προκειμένου να εκσυγχρονιστούν και ενισχυθούν οι δημοσιες υποδομές, είπε ο κ.Σπίρτζης, με τα σημαντικότερα από αυτά να είναι, μεταξύ άλλων: Η σιδηροδρομική Εγνατία και τα έργα αναβάθμισης λιμένων. Ο στόχος είναι να «τρέξει» η σιδηροδρομική Εγνατία, με την ηλεκτροκίνηση από την Αλεξανδρούπολη ως τα σύνορα να υλοποιείται, ενώ προωθείται και η αντίστοιχη από Καβάλα προς τους Τοξότες.
Η νέα χάραξη είναι παράλληλη με την οδική, ώστε να συνδέονται τέσσερα λιμάνια και τέσσερα ή πέντε εμπορευματικά κέντρα με τα υπόλοιπα Βαλκάνια και την Τουρκία (η Αλεξανδρούπολη, η Καβάλα, η Θεσσαλονίκη και η Ηγουμενίτσα). «Οφείλουμε να εκμεταλλευτούμε την ευνοϊκή γεωπολιτική θέση της Ελλάδας και στις μεταφορές, αυτός είναι ο σύγχρονος τρόπος αναβάθμισης των δικτύων μεταφορών, καθώς η χώρα είναι κομβικό σημείο τόσο για το εμπόριο μέσω της διώρυγας του Σουέζ όσο και προς την Ασία.
Πέραν του οφέλους για την τόνωση της ανάπτυξης στη χώρα, καθοριστική είναι η συμβολή των μεγάλων έργων στην μάχη της απασχόλησης και για τις θέσεις εργασίας που θα ανοίξουν με τα νέα έργα, ενώ καθοριστική θα είναι η συμβολή τους και στα έσοδα του Δημοσίου και των ασφαλιστικών Ταμείων» υπογράμμισε καταλήγοντας ο κ. Σπίρτζης.