Μέσα σε ένα εορταστικό κλίμα που το σηματοδότησαν τα τμήματα latin και tango της ΦΕΞ, πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση των σχολικών αγώνων των λυκείων του νομού Ξάνθης σε μία σειρά αθλημάτων στο πλαίσιο των φετινών πανελλήνιων σχολικών αγώνων.
Η πρώτη φάση των σχολικών αγώνων σε μία σειρά αθλημάτων πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο του δήμου Ξάνθης με τα λύκεια που κατάφεραν να επικρατήσουν να βραβεύονται και να περνούν στην δεύτερη φάση των αγώνων για να αντιμετωπίσουν λύκεια της περιφέρειας. Ευχάριστη νότα στους αγώνες και στις βραβεύσεις που ακολούθησαν έδωσε τα τμήματα latin και tango της Φιλοπρόοδης Ένωσης Ξάνθης δίνοντας έναν εορταστικό τόνο στην εκδήλωση.

