Στον δρόμο για την κορυφή του κόσμου, διεκδικώντας τον τίτλο του καλύτερου τουριστικού φιλμ παγκοσμίως για το 2018, μπαίνει το ήδη πολυβραβευμένο βίντεο παραγωγής του ΕΟΤ «Greece – A 365 Day Destination». Το βίντεο σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα διαφημίζει τη χώρα σαν έναν προορισμό για κάθε τύπο επισκέπτη.
Η πολυβραβευμένη ταινία μικρού μήκους του Ε.Ο.Τ. που έχει κερδίσει τα βλέμματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, μετέχει στο διαγωνισμό διεθνούς βραβείου κοινού της Παγκόσμιας Επιτροπής Τουριστικών Ταινιών (CIFFT) και μάλιστα συγκεντρώνει σπουδαίες πιθανότητες για να το κατακτήσει. Το βίντεο σε σκηνοθεσία του Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα διαφημίζει τη χώρα σαν έναν προορισμό για κάθε τύπο επισκέπτη και λαμβάνει μέρος σε έναν διαγωνισμό ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες όλου του κόσμου να ψηφίσουν για την καλύτερη τουριστική ταινία παγκοσμίως για το 2018.
Τώρα συμμετέχει στο διαγωνισμό για το διεθνές βραβείο κοινού της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals) «People”s Choice 2018».
Η ελληνική παραγωγή που έχει κερδίσει ήδη επτά διεθνή βραβεία θεωρείται μεγάλο φαβορί για τον τίτλο που διεκδικούν άλλες 28 ταινίες, με την ψηφοφορία να ολοκληρώνεται στις 6 Νοεμβρίου. Ο νικητής θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια της 30ης τελετής απονομής βραβείων CIFFT στις 12 Νοεμβρίου, στο Αυστριακό Εμπορικό Επιμελητήριο στη Βιέννη.
H CIFFT διοργανώνει 18 φεστιβάλ τουριστικών κινηματογραφικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, στοχεύοντας στην προώθηση της αριστείας ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που παράγονται για την προώθηση ενός προορισμού ή ενός τουριστικού προϊόντος. Το Grand Prix CIFFT γιορτάζει 30 χρόνια επιβράβευσης και προβολής των καλύτερων ταινιών τουρισμού στον κόσμο.