Ξεκίνησε τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018 η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης στα άτομα με αναπηρία (ΑμΕΑ). Πάντως τα δελτία που έχουν θεωρηθεί ή εκδοθεί το έτος 2017 ισχύουν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2018.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ανανέωση των Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ, είναι:
- Αίτηση του ενδιαφερομένου (δίνεται από την Υπηρεσία)
- Φωτοτυπία γνωμάτευσης Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (από 67% και άνω) και να αναφέρει τη διάρκεια ισχύος.
- Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας.
- Εκκαθαριστικό Σημείωμα της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. (Φορολογικού έτους 2017).
Να σημειώσουμε ότι όσοι λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση ΑΜΕΑ (επίδομα) από τις αρμόδιες υπηρεσίες πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες ή από τον ΟΠΕΚΑ, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης. Η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους Δήμους ή τις Περιφερειακές Ενότητες ή τον ΟΠΕΚΑ. Επίσης οι δικαιούχοι οι οποίοι, με υπεύθυνη δήλωση τους, δεν επιθυμούν την προμήθεια του σχετικού δελτίου για το Αστικό ΚΤΕΛ αλλά μόνο για το υπεραστικό, δεν υποχρεούνται να προσκομίζουν φορολογική δήλωση.
Για τους νέους δικαιούχους απαιτούνται όλα τα παραπάνω και επιπλέον δύο φωτογραφίες.
Πάντως ο κ. Ερσίν εφιστά την προσοχή του υπουργείου στο συγκεκριμένο δίμηνο που οριοθετείται για την διαδικασία ανανέωσης των καρτών μετακίνησης που αποκλείει τους ενδιαφερόμενους που πιθανόν λαμβάνουν την σχετική γνωμάτευση το υπόλοιπο χρονικό διάστημα του έτους.
Για ανανέωση και έκδοση νέων καρτών μετακίνησης στα άτομα με αναπηρία , καθώς και για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στις Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των Περιφερειακών Ενοτήτων και στα ΚΕΠ των Δήμων. Να σημειώσουμε ότι τα δελτία που έχουν θεωρηθεί ή εκδοθεί το έτος 2017 ισχύουν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2018.