Αρνητικά ψήφισε στην δημιουργία γραφείου ενημέρωσης και υποστήριξης δανειοληπτών στο δήμο Ξάνθης η παράταξη Ξάνθη Σταυρούπολη Νέα Εποχή καθώς όπως σημειώνει ο επικεφαλής της παράταξης Ιπποκράτης Καμαρίδης αυτές οι δομές στόχο έχουν επί της ουσίας τη στήριξη των τραπεζών.
Η παραχώρηση χώρου προκειμένου να στεγαστεί το γραφείο στήριξης δανειοληπτών ήρθε προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο ένα θέμα που τελικά δεν πέρασε αφού η αντιπολίτευση ψήφισε κατά εκτός του Νίκου Ανταμπούφη. Την αρνητική του ψήφο που προκάλεσε έκπληξη δικαιολογεί εντούτοις ο επικεφαλής της παράταξης Ξάνθη Σταυρούπολη Νέα Εποχή Ιπποκράτης Καμαρίδης σημειώνοντας πως οι τράπεζες οφείλουν να βρουν μόνες τους λύσεις αφού οι δομές αυτές λειτουργούν τελικά προς όφελός τους.
Να σημειώσουμε πως τα Γραφεία και τα Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών δημιουργήθηκαν προκειμένου να παρέχουν ισότιμη πρόσβαση στα εργαλεία ρύθμισης και προστασίας στους δανειολήπτες με κόκκινα δάνεια που δεν μπορούν να απευθυνθούν, λόγω οικονομικής δυσχέρειας, σε ιδιώτες δικηγόρους. Στα Γραφεία Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών οι δανειολήπτες μπορούν να πάρουν κάθε δυνατή ενημέρωση και βοήθεια ώστε να γίνει εφικτή η τήρηση των ρυθμίσεων ή διακανονισμών που έχουν κάνει με τις τράπεζες προκειμένου να εξυπηρετούν χωρίς καθυστερήσεις τις οφειλές τους. Παράλληλα οι δανειολήπτες μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τους όρους των δανείων ή ρυθμίσεων που τους έχουν προτείνει οι τράπεζες από νομικούς και οικονομολόγους των Γραφείων αλλά και να υπολογίζουν και τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης ανάλογα με την περίπτωση τους.
Επιπλέον μπορούν να πληροφορούνται σχετικά με τις έννοιες του “συνεργάσιμου δανειολήπτη”, τα δικαιώματά τους και το χρονικό ορίζοντα προστασίας τους από τραπεζικές συμβάσεις πίστωσης ή διευθέτησης οφειλών ενώ μπορούν να τους διατεθούν τυποποιημένα υποδείγματα του νόμου Κατσέλη και του Κώδικα Δεοντολογίας των τραπεζών με σκοπό την ορθή συμπλήρωση των στοιχείων τους. Τέλος μπορούν να ενημερώνονται για τις δυνατότητες που έχουν σχετικά με εξωδικαστική επίλυση των διαφορών τους αλλά και θα μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους οι οποίες από τα Γραφεία αυτά θα διαβιβάζουν στη γενική γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή.