Για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών με λεωφορείο ενημερώνει τους καταναλωτές το κέντρο προστασίας Καταναλωτή. Ειδικότερα, με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ενημερώνει τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες αν καθυστερήσει η αναχώρηση του δρομολογίου τους, πως μεταφέρονται τα κατοικίδια, για την ακύρωση εισιτηρίου και τι ισχύει στην περίπτωση απώλειας αποσκευών. Όσοι επιλέξουν να ταξιδέψουν χρησιμοποιώντας ως μεταφορικό μέσο το λεωφορείο, έχουν κάποια δικαιώματα, τα οποία καλό θα ήταν να τα γνωρίζουν.
Επίσης αυτό που επεσήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Τσεμπερλίδης είναι ότι θεωρείται απαγορευτικό να ταξιδεύουν ασυνόδευτα ανήλικα παιδιά έως 6 ετών και μάλιστα αυτό είναι ένας όρος απαράβατος και υποστήριξε τέλος ότι όσοι επιβάτες αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στην μετακίνησή τους να το καταγράφουν και να απευθύνονται στις ενώσεις καταναλωτών για την επίλυση των όποιων διαφορών προκύψουν.
Τέλος να σημειώσουμε ότι σύμφωνα και με τους κανόνες που διέπουν τα κράτη μέλη της ΕΕ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, η εταιρεία του λεωφορείου ή του πούλμαν πρέπει να σας παρέχει σαφείς και ορθές πληροφορίες σχετικά με τις γραμμές και τα δικαιώματά σας ως επιβάτη. Οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει επίσης να διατίθενται και σε μορφή προσβάσιμη από τα άτομα με αναπηρία.