Την προσοχή των καταναλωτών εφιστά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή ενόψει του αποκορυφώματος της τουριστικής εξόδου των Ελλήνων που παραδοσιακά συμπίπτει με την αργία του Δεκαπενταύγουστου
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Ο 15Αύγουστος πλησιάζει και αποτελεί ευκαιρία, για μια τελευταία «ανάσα», πριν το χειμώνα. Επειδή, λοιπόν, κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουμε θύματα κάποιων «αετονύχηδων».
Ας είμαστε λοιπόν περισσότερο προσεκτικοί και υποψιασμένοι και λιγότερο αφελείς απέναντι στους επαγγελματίες του τουρισμού, της εστίας και των μεταφορών αυτή την περίοδο αφού τώρα είναι που παραδοσιακά οι κακοί επαγγελματίες του κάθε κλάδου βρίσκουν, με αφορμή την μαζικότητα της τουριστικής εξόδου όλων μας, να επωφεληθούν σε κάθε ευκαιρία που εμείς θα διστάσουμε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας.