Θετικά αλλά και αρνητικά σημεία περιείχε η ομιλία του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη σημειώνει ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Ξάνθης ο οποίος φαίνεται πως κρατά μικρό καλάθι.
Με κριτικό τρόπο αντιμετωπίζει ο εμπορικός κόσμος της Ξάνθης τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από το βήμα της διεθνούς έκθεσης Θεσσαλονίκης εντοπίζοντας θετικά και αρνητικά σημεία στην ομιλία του.
Μικρό καλάθι λοιπόν μετά τον κόσμο της εργασίας κρατά και ο εμπορικός κόσμος της Ξάνθης ο οποίος περιμένει το ξεδίπλωμα όλης της πολιτικής της κυβέρνησης προκειμένου να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.

