Από την Δευτέρα 21 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των δημοτών, ο Δήμος Ξάνθης ενεργοποίησε τον πενταψήφιο αριθμό τηλεφωνικής επικοινωνίας 15333 τον οποίο πλέον οι δημότες μπορούν να καλούν για μία σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.
Το νέο πενταψήφιο αριθμό 15333 ενεργοποίησε από το πρωί της Δευτέρας ο δήμος Ξάνθης, επιδιώκοντας καλύτερο συντονισμό της εξυπηρέτησης των δημοτών αλλά και καλύτερη προσβασιμότητα των υπηρεσιών από τους δημότες. Στη νέα γραμμή θα μπορούν να καλούν οι πολίτες σχεδόν για κάθε πρόβλημα που αφορά την καθημερινότητά τους και ειδικότερα άπτεται των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών ηλεκτροφωτισμού, πρασίνου και καθαριότητας, συμπεριλαμβανομένης και της διαχείρισης αδέσποτων ζώων.
Μία λειτουργία που ουσιαστικά έρχεται να συμπληρώσει την αντίστοιχη διαδικτυακή εφαρμογή «Βελτιώνω τον δήμο μου» που ήδη εδώ και μερικά χρόνια λειτουργεί στον δήμο Ξάνθης, δίνοντας την δυνατότητα πλέον και στους δημότες που δεν είναι χρήστες του διαδικτύου να έχουν άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες του.