xanthipost.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΘΛΗΤΙΚΑ

Προληπτική απολύμανση αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Ξάνθης

Ο Δήμος Ξάνθης λαμβάνοντας υπόψη τη σύσταση του Υφυπουργού Αθλητισμού για την πρόληψη, αποφυγή και περιορισμό της διάδοσης του Sars-Cov-2, άμεσα προβαίνει σε απολύμανση των παρακάτω αθλητικών κλειστών εγκαταστάσεων, για απολύτως προληπτικούς λόγους:

-ΔΑΚ και αποδυτήρια ποδοσφαίρου-στίβου

-Φ.Αμοιρίδης

-Αλ.Μπαλτατζής

-Ανάξαρχος

-Χριστίνα Χριστοδούλου

-εγκαταστάσεις αποδυτηρίων όλων των δημοτικών γηπέδων ποδοσφαίρου,

οι οποίες απαιτείται να παραμείνουν κλειστές για 24 ώρες.

Για τις ημερομηνίες απαγόρευσης εισόδου σε αυτές, οι ενδιαφερόμενοι σύλλογοι, φορείς κ.ά, θα ενημερωθούν  από το Τμήμα Αθλητισμού & Νέας Γενιάς.

Ο Δήμος Ξάνθης ενδέχεται να προχωρήσει σε προληπτική απολύμανση και σε υπόλοιπους δημοτικούς χώρους, εάν και όταν κριθεί απαραίτητο.

Related posts

Στην κορυφή η ΑΠΣ Ένωση Ξάνθης –  Έλαμψαν οι αθλήτριες της ενόργανης στη Θεσσαλονίκη!

Xanthipost

Θρίαμβος των Δελφινιών Ξάνθης στο ΟΑΚΑ – Πανελλήνια ρεκόρ και βροχή μεταλλίων!

Xanthipost

Ξάνθη: Πρόστιμο 1.000 ευρώ σε επιχείρηση αρτοποιίας για ελλιποβαρές ψωμί μετά από καταγγελία

Xanthipost

Leave a Comment