Όλο και μεγαλώνει η λίστα των θυμάτων από τον κορωνοιό στη Ξάνθη καθώς την Παρασκευή ακόμη ένας συμπολίτης μας άφησε την τελευταία του πνοή στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης.
Πρόκειται για 78χρονο κάτοικο του Εχίνου του Δήμου Μύκης ο οποίος νοσηλευόταν εδώ και λίγες ημέρες σε κρίσιμη κατάσταση στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες είχε υποκείμενα νοσήματα. Ο 78χρονος υπέκυψε τα ξημερώματα της Παρασκευής και βύθισε στο πένθος τους οικείους του.

