xanthipost.gr
ΕΝΘΕΤΑLife & Style

Στο νοσοκομείο η Μάρθα Καραγιάννη –Το πρόβλημα υγείας που την ταλαιπωρεί

Νωρίς το πρωί της Δευτέρας (01/06) η Μάρθα Καραγιάννη εισήχθη σε ιδιωτική κλινική

Η ηθοποιός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, αύριο αναμένεται να υποβληθεί σε προγραμματισμένη επέμβαση για αφαίρεση χολής.

Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε, ότι η Μάρθα Καραγιάννη τον Φεβρουάριο είχε νοσηλευθεί και πάλι στο νοσοκομείο, έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακή χώρα και τότε οι θεράποντες ιατροί της είχαν συστήσει να προχωρήσει σε αφαίρεση της χολής.

Το χειρουργείο επρόκειτο να γίνει πριν από αρκετό καιρό, αλλά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού είχε αναβληθεί και σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso, θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τρίτη 2 Ιουνίου.

star.gr

Related posts

(video) – Το 13ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης στην «Κοινωνία Ώρα Mega» – Μια ξεχωριστή εμπειρία για μαθητές και εκπαιδευτικούς

Xanthipost

(video) – Eurovision 2026: Θρίαμβος για τη Βουλγαρία – 10η η Ελλάδα με τον Akyla

Xanthipost

(video) – Αλέξανδρος Κοντός: Γενέθλια-έκπληξη στο δείπνο της ΣΕΚΕ προς τιμήν του Πρέσβη της Κίνας

Xanthipost

Leave a Comment