xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δήμος Ξάνθης γιορτάζει την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος και καθαρίζει μαζί με τους πολίτες το περιαστικό δάσος

Σημείο συνάντησης το parking πριν το εστιατόριο της Ξανθίππης την Παρασκευή 5 Ιουνίου και ώρα 17:00 μ.μ.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ο Δήμος Ξάνθης στην προσπάθεια που κάνει να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες, εντάσσοντας τον εθελοντισμό στα δρώμενα της πόλης μας που έχουν σχέση με το περιβάλλον, την Παρασκευή 5 Ιουνίου και ώρα 17:00 μ.μ. το Τμήμα Πρασίνου της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής σε συνεργασία  με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βιστωνίδας, θα προβούν στον καθαρισμό του περιαστικού δάσους.

Σημείο συνάντησης το parking πριν το εστιατόριο της Ξανθίππης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 6973036982 με τον Αντιδήμαρχο κ. Μπαντάκ Σιαμπάν.

Related posts

Ξάνθη: Επτά συλλήψεις από την Αστυνομία για κλοπή ρεύματος από τον ΔΕΔΔΗΕ

Xanthipost

Δήμος Ξάνθης: Σε δημόσια διαβούλευση η ανάπλαση της πλατείας Σταυρούπολης – Τέλος τα οχήματα

Xanthipost

Ξάνθη: Κατέρρευσε ηλικιωμένος στο κέντρο της πόλης – Πολίτης έδωσε τις πρώτες βοήθειες με ΚΑΡΠΑ

Xanthipost

Leave a Comment