xanthipost.gr
ΕΛΛΑΔΑ

Σε καραντίνα τέθηκαν 11 αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη – Δύο θετικοί στον κορονοϊό

Σε καραντίνα τέθηκαν 11 αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη από την Κυριακή 9 Αυγούστου. Οι αστυνομικοί τέθηκαν σε καραντίνα όταν δύο εξ αυτών βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το πρωτόκολλο του , οι υπόλοιποι εννέα αστυνομικοί έπρεπε να τεθούν σε καραντίνα επειδή ήρθαν σε επαφή με τους δύο αρχικούς.

«Πρόκειται για μάχιμους αστυνομικούς», ανέφερε στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Τσαϊρίδης. Επιπλέον, ο ίδιος τόνισε πως δεν έχουν γίνει τεστ από τον ΕΟΔΥ σε όλους τους συναδέλφους των αστυνομικών οι οποίοι είναι σε καραντίνα στις οικίες τους.

Related posts

Θεσσαλονίκη : Στα χέρια της Δικαιοσύνης γιατρός για καταγγελλόμενη ασέλγεια σε 15χρονο

Xanthipost

Θεσσαλονίκη : Νεαρή γυναίκα παρασύρθηκε από αστικό λεωφορείο

Xanthipost

Η πιο όμορφη «παύση» για τις Πανελλήνιες – Το πιο δυνατό μάθημα δόθηκε εκτός τάξης

Xanthipost

Leave a Comment