xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΦΕΤ: Στο 11717 οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν καταγγελίες για ακατάλληλα τρόφιμα

Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.

Ο ΕΦΕΤ, όπως ενημερώνει από την επίσημη ιστοσελίδα του, στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην “Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών” και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα το “Κέντρο Λήψης Αναφορών”

Οι αναφορές /καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν στον ΕΦΕΤ ηλεκτρονικά, ταχυδρομικά, τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717, με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεών του».

Related posts

Πανελλαδικές 2025: Λήξη Σχολικού Έτους – Όλες οι ημερομηνίες για Λύκεια και Γυμνάσια

xanthipost

Ξάνθη: Εκδήλωση Μνήμης 110 Χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων

xanthipost

Έφυγε από τη ζωή ο Πάνος Παπαδόπουλος

xanthipost

Leave a Comment

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ