Το ΣτΕ έκανε δεκτή την προσωρινή Διαταγή του δημοτικού συμβούλου Ξάνθης Φερτούν Χασάν Ογλού και διατάσσει την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης του συντονιστή της αποκεντρωμένης που τον έθετε σε οριστική αργία έως την τελική εκδίκαση της υποθέσεως.
Και με αυτήν την απόφαση ο Δήμος Ξάνθης δικαιώνεται ότι ορθά έπραξε και πήρε τις σωστές αποφάσεις.
Τώρα αυτοί που προχώρησαν σε μηνύσεις θα τις πάρουν πίσω;


