10 γιατί είναι οι πραγματικοί “Άριστοι” της Ελλάδας, 10 γιατί δεν μπορώ να βάλω 11!
Η αξιολόγηση των μαθητών μας μάρανε, αγαπητοί;
Η δασκάλα έγραψε ότι κλήθηκε να βάλει βαθμούς στους μαθητές της. Ωστόσο, φέτος ήταν μια πολύ διαφορετική χρονιά για όλους και σε όλα τα επίπεδα. Η Μαρία Ντόστα, λοιπόν, με το post της αναφέρει τις δυσκολίες αλλά και την άλλοτε χιουμοριστική και άλλοτε πιο σοβαρή αντιμετώπιση των μαθητών της σε αυτές.
Σε αυτή την δύσκολη χρονιά, δάσκαλοι και μαθητές προσπαθούν να αποδώσουν, έτσι οι βαθμοί είναι για την ίδια δευτερευούσης σημασίας.
Συγκεκριμένα, αναφέρει αναλυτικά:
«Μας λένε να βάλουμε βαθμούς…
και ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω, τι νόημα έχει αυτή η διαδικασία, δεδομένων των συνθηκών, ήτοι ενάμισης μήνας μάθημα από ελαττωματικό πομπό και ενώ γύρω μας ασθενεί το σύμπαν…
Η αξιολόγηση των μαθητών μάς μάρανε, αγαπητοί;
Προσωπικά, λοιπόν, αν είμαι υποχρεωμένη να βαθμολογήσω τους μαθητές μου, δηλώνω με χαρά, ότι θα βάλω σε όλους δέκα (10).
10, για όλες τις φορές, που τους “πέταξε” το σύστημα έξω.
· 10, για όλες τις φορές, που ξαναμπήκαν.
· 10, για κάθε “Κυρία, με ακούτε;”, που είπαν.
· 10, για κάθε φορά που ήταν “έξω” και αγχώθηκαν, μήπως το μάθημα “τρέχει” και το χάνουν.
· 10, για κάθε φορά που έτριψαν τα μάτια τους.
· 10, για κάθε φορά που έφαγαν με την ψυχή στο στόμα, καθώς τα μαθήματα ξεκινούν στις 14:10, αλλά αυτά συνδέονται από τις 13:55.
· 10, για κάθε “Γιάννη μας ακούς;” “Όχι, κυρία”, γιατί δεν έχασαν την όρεξη για ζαβολιά.
· 10, για κάθε πρόταση που έγραψαν στο τσατ με γερμανικούς χαρακτήρες.
· 10, για κάθε φορά που μετέφεραν τα λόγια μου σε συμμαθητές, που δεν άκουγαν.
…10, γιατί είναι οι πραγματικοί “Άριστοι” της Ελλάδας.
10, γιατί δεν μπορώ να βάλω 11…»