xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαγωνισμός Μελίβοια-Δημάριο του κάθετου Ξάνθη-Σύνορα /Στην ΑΚΤΩΡ το έργο

Η Εγνατία Οδός Α.Ε. απέρριψε την προσφοράς της ΟΔΟΣ ΑΤΕ καθώς όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση οι εξηγήσεις για την υποβληθείσα ασυνήθιστα χαμηλή Οικονομική προσφορά του δεν έγιναν αποδεκτές.

Με ανατροπή προχωρά ο διαγωνισμός για   το μεγάλο οδικό έργο  που αφορά στο τμήμα Παράκαμψη Μελιβοίων-Δημάριο, του κάθετου άξονα Ξάνθη-Εχίνος-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Από τη διαδικασία του ελέγχου των προσφορών, η Εγνατία Οδός απέρριψε την προσφορά της αρχικής μειοδότριας του διαγωνισμού ΟΔΟΣ ΑΤΕ (έκπτωση 21,52%) και προχώρησε στην αποδοχή της δεύτερης προσφοράς που έχει δοθεί από την κοινοπραξία  ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT με ποσοστό 14,03%.

Η Εγνατία Οδός Α.Ε. απέρριψε την προσφοράς της ΟΔΟΣ ΑΤΕ καθώς όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση οι εξηγήσεις για την υποβληθείσα ασυνήθιστα χαμηλή Οικονομική προσφορά του δεν έγιναν αποδεκτές.

Στον διαγωνισμό της 28ης Σεπτεμβρίου τρίτη ήρθε η ΤΕΡΝΑ με 10%. Οι υπόλοιποι 4 συμμετέχοντες  ( ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΕΤΕΘ, ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΤΕ και ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ) έδωσαν προσφορά κάτω από το 10%. Είναι ακόμα ένα έργο που η ΑΚΤΩΡ καταφέρνει να “καπαρώσει” το τελευταίο διάστημα. Πρόσφατα μειοδότησε στα έργα αποκατάστασης της Διώρυγας Κορίνθου ύψους 30 εκατ. ευρώ, σύντομα υπογράφει για τη διαχείριση της Ψυττάλειας (μαζί με ΑΒΑΞ και ΕΡΓΟΤΕΜ).

Η ταυτότητα του έργου

Στο έργο περιλαμβάνονται οι απαιτούμενες εργασίες χωματουργικών, γεωτεχνικών, τεχνικών (γεφυρών, Ανω/Κάτω διαβάσεων, τοίχων αντιστήριξης), υδραυλικών (οχετών, αποχέτευσης- αποστράγγισης ομβρίων), οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης – ασφάλειας, οδοφωτισμού και πρασίνου.

Οι 4 κόμβοι που θα κατασκευαστούν είναι: Μελιβοίων-ανατολικά, Αιμόνιου/Μελιβοίων-δυτικά, Κοτύλης και Δημαρίου, με τις συνδετήριες σε αυτούς οδούς, συνολικού μήκους 2,0 χλμ. περίπου, καθώς και η αποκατάσταση του υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.

Κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχουν προβλεφθει δύο ενδιάμεσες αποκλειστικές τμηματικές προθεσμίες:

  • 1η Αποκλειστική τμηματική προθεσμία: Το αργότερο σε δώδεκα (12) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει την κατασκευή της Α.Δ. Δημαρίου μήκους 20,91μ., καθώς και του Ι/Κ Δημαρίου και των συνδετηρίων οδών αυτού.
  • 2η Αποκλειστική τμηματική προθεσμία: Το αργότερο σε δέκα τέσσερις (14) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει και αποδώσει σε κυκλοφορία το τμήμα νέας χάραξης για την παράκαμψη του οικισμού Μελίβοια, συνολικού μήκους 2,11 χλμ.

Ο άξονας Ξάνθη-Σύνορα

Πρόκειται για το δεύτερο τμήμα του -υπό κατασκευή- κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού (Κάθετος Άξονας 70) από την Ξάνθη προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα συνολικού μήκους 49χλμ. Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στην κατασκευή του τμήματος «Μελίβοια-Δημάριο», μήκους 10,64 χιλιομέτρων και συγκεκριμένα στα υποτμήματα:

1) «Παράκαμψη Μελιβοίων», μήκους 2,24 χλμ που παρακάμπτει τον οικισμό από τα δυτικά και συνδέεται με δύο ισόπεδους κόμβους.

2) «Μελίβοια-Δημάριο», μήκους 8,24 χλμ που αφορά στη βελτίωση και διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού. Περιλαμβάνει επίσης τους ισόπεδους κόμβους Κοτύλης και Δημαρίου, 5 γέφυρες συνολικού μήκους 396 μέτρων και μία Άνω Διάβαση για την αποκατάσταση της οδού προς το Δημάριο. Στον προϋπολογισμό περιλαμβάνονται οι αναγκαίες δαπάνες για απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας καθώς και εργασίες αρχαιολογίας.

Να θυμίσουμε πως σε κατασκευή βρίσκεται το  τμήμα του κάθετου άξονα Δημάριο-Σύνορα (περιοχή Εχίνου). Το έργο αυτό δημοπρατήθηκε στις 11 Ιανουαρίου 2018 και συμβασιοποιήθηκε στις 18 Μαϊου του ίδιου έτους. Τα έργα έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ και βρίσκονται σε πολύ προχωρημένη φάση.

ypodomes.com

Related posts

(video) – Ξάνθη : Το πάρκο με τα παπάκια … «Αλλιώς»  – Εστία μόλυνσης η λίμνη… ανεπαρκής ο καθαρισμός  … εγκατάλειψη του χώρου!

xanthipost

Περιφέρεια ΑΜΘ:  Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού – Τοπικές χαλαζοπτώσεις και πρόσκαιρα πολύ ισχυροί άνεμοι (μπουρίνια)

xanthipost

ΔΕΥΑ Αβδήρων – Διακοπή ύδρευσης σε οικισμούς του Δήμου

xanthipost

Leave a Comment

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ