xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξάνθη: Ο κλάδος ένδυσης τολμά τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί σημαντικό βήμα για την επιχείρηση αν θέλει να παραμείνει κοντά στο καταναλωτικό της κοινό.

Γράφει η Ντιάνα Τσερβονίδου

Παναγιώτης Μουμτζάκης, Πρόεδρος του τοπικού Σωματείου Υφασματοπωλών: “…Η ψηφιακή αγορά αποδεικνύεται ιδιαίτερα επικερδής για τις εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να γνωρίζουν μεγάλη έκρηξη στην Ξάνθη..”

  Έχει ξεκινήσει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του κλάδου ειδών ένδυσης στην Ξάνθη, όπως αναφέρει ο Πρόεδρος του τοπικού Σωματείου Υφασματοπωλών, κ. Παναγιώτης Μουμτζάκης, τονίζοντας ότι, «πρόκειται για ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και στην αγορά της Ξάνθης».

  Αναλυτικότερα, σύμφωνα με επισημάνσεις του κ. Π. Μουμτζάκη, οι δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού των τοπικών επιχειρήσεων ξεκίνησαν, κυρίως, στη διάρκεια της πανδημίας. Χάρη στα προγράμματα στήριξης πολλές επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς επέκτειναν την λειτουργία τους στο ψηφιακό περιβάλλον με e-shops.

  «Νέα εποχή ξεκίνησε για τον κλάδο της ένδυσης λόγω της ψηφιακής μετάβασης. Πρόκειται για μια νέα καταναλωτική τάση που έχει κερδίσει και τους Ξανθιώτες καταναλωτές. Άλλωστε, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τον ενισχυμένο ρόλο των social media γενικότερα. Η ψηφιακή αγορά αποδεικνύεται ιδιαίτερα επικερδής για τις εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να γνωρίζουν μεγάλη έκρηξη στην Ξάνθη…» σχολιάζει ο ίδιος, χαρακτηριστικά.

  Ενώ, όπως εξηγεί, παράλληλα, οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε μια οικονομία που διαρκώς αλλάζει και δημιουργεί νέες προκλήσεις για τους επιχειρηματίες. Σε αυτό το πλαίσιο, απευθύνει κάλεσμα προς τους καταστηματάρχες του κλάδου που ακόμη δεν το έχουν τολμήσει, να επιχειρήσουν τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, το νέο παραγωγικό μοντέλο που εξυπηρετεί τις νέες καταναλωτικές τάσεις, όπως συμπληρώνει.

  «Δεν είναι φθηνό το εγχείρημα, κοστίζει όσο ένα φυσικό κατάστημα. Ωστόσο, είναι αποδοτικό, γι’ αυτό τολμήστε το…» συμπληρώνει ο ίδιος, απευθυνόμενος προς τους συναδέλφους του επιχειρηματίες.

  Όσον αφορά, τώρα, τους λόγους για τους οποίους οι Ξανθιώτες καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα ηλεκτρονικά καταστήματα, ο κ. Μουμτζάκης αναφέρει ως βασικότερο λόγο την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας απέναντι στην ψηφιακή αγορά, δηλαδή ότι δεν πρόκειται να εξαπατηθούν.

Από εκεί και πέρα, όπως προσθέτει, «τα ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν θέαση όλων των προϊόντων χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των καταναλωτών για την ικανοποίηση των αναγκών του. Με ελάχιστο κόστος, καθώς έχουν αλλάξει σημαντικά οι τιμοκατάλογοι των μεταφορικών, έρχεται το πακέτο στο σπίτι του ενδιαφερόμενου αγοραστή. Πρόκειται για μια ωραία αγορά. Κανείς, βέβαια, δεν μπορεί να ακυρώσει τη φυσική επαφή, αν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν τρισδιάστατα εργαλεία για τη συνολική εποπτεία της αγοράς».

  Και συνεχίζει, «…γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί σημαντικό βήμα για την επιχείρηση αν θέλει να παραμείνει κοντά στο καταναλωτικό της κοινό. Τέλος, η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος επιφέρει μόνο θετικά αποτελέσματα στην επιχείρηση και το κυριότερο άμεσο αποτέλεσμα αυτού είναι η στήριξη ή αύξηση του επιπέδου των πωλήσεων…».

Ντιάνα Τσερβονίδου

Related posts

 Επέκταση αρδευτικού δικτύου στη  Δημοτική Ενότητα  Σελέρου Δήμου Αβδήρων

xanthipost

Τοξότες Ξάνθης : Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε σε αγροτική περιοχή

xanthipost

Οι 71 νέοι Πάρεδροι Πρωτοδικείων και Εισαγγελιών – Οι τοποθετήσεις στην Ξάνθη

xanthipost

Leave a Comment

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ