Βραβεύθηκαν 6 επιχειρήσεις / 3 εμπορικές & 3 επιχειρήσεις εστίασης
Το ΕΒΕ Ξάνθης, , θέλοντας να παροτρύνει τους επιχειρηματίες της αγοράς, παρά τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν, να στολίσουν τις βιτρίνες των καταστημάτων τους για την ενίσχυση τους εορταστικού κλίματος , βράβευσε τις 6 επιχειρήσεις που αναδείχθηκαν για τον χριστουγεννιάτικο στολισμό τους.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης της κοπής της βασιλόπιτας του Επιμελητηρίου Ξάνθης το πρωί της Κυριακής πραγματοποιήθηκαν και οι βραβεύσεις των επιχειρηματιών με τον καλύτερο εορταστικό στολισμό.
Ειδικότερα :
Οι 3 εμπορικές επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν
- Το 1ο Βραβείο απονεμήθηκε στο Ζαχαροπλαστείο “Το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ” επί της Μ. Καραολή 74
- Το 2ο Βραβείο απονεμήθηκε στο κατάστημα OBI του κ. Δερμεντζόγλου Κωνσταντίνου
- Το 3ο Βραβείο απονεμήθηκε στο κατάστημα παιδικών ρούχων CIAO της κ. Βασιλειάδου Χριστίνας
Οι 3 επιχειρήσεις εστίασης που βραβεύτηκαν
- Το 1ο Βραβείο απονεμήθηκε στο καφέ De Novo
- 2ο Βραβείο απονεμήθηκε στο ξενοδοχείο Z – Palace
- 3o Βραβείο απονεμήθηκε στο καφέ “Ψωμί και Σοκολάτα”







