xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ξάνθη γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων με τη νέα γενιά ..γιατί το μέλλον είναι φωτεινό!

Δήμαρχος Ξάνθης : “…Η φροντίδα των αδέσποτων ζώων δεν είναι απλά ηθική υποχρέωση, είναι ανθρώπινη αναγκαιότητα – Η συλλογική φροντίδα των αδέσποτων ζώων ωφελεί ολόκληρη την κοινωνία..”

Με θερμή ανταπόκριση και αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Απριλίου 2024, στο υπαίθριο θεατράκι της κεντρικής πλατείας, η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, που διοργάνωσε ο Δήμος Ξάνθης σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό – Περιβαλλοντικό – Ζωοφιλικό Σύλλογο Αδέσποτοι Φίλοι Ξάνθης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, μαθητές από Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Ξάνθης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα υπευθυνότητας και αγάπης προς τα ζώα. Παρόντες στην εκδήλωση, οι Αντιδήμαρχοι Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Αδέσποτων Ζώων και Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού κ. Αθανάσιος Χατζηαντωνίου και Παιδείας κα. Ελένη Γιάνναρου, τόνισαν τη σημασία της ευαισθητοποίησης του κοινού για την προστασία των αδέσποτων ζώων.

Επ’ ευκαιρία της εκδήλωσης ο Δήμαρχος Ξάνθης κ. Ευστράτιος Κοντός δήλωσε:

“Η φροντίδα των αδέσποτων ζώων δεν είναι απλά ηθική υποχρέωση, είναι ανθρώπινη αναγκαιότητα. Τα πλάσματα αυτά, θύματα της εγκατάλειψης, στερούνται βασικές παροχές και βιώνουν κακουχίες. Παράλληλα, η συλλογική φροντίδα των αδέσποτων ζώων ωφελεί ολόκληρη την κοινωνία. Η στείρωση και η υιοθεσία συμβάλλουν στον έλεγχο του πληθυσμού τους, ενώ η υπεύθυνη κηδεμονία προλαμβάνει ασθένειες και ατυχήματα. Επιπλέον, η καλλιέργεια φιλοζωικής κουλτούρας διαμορφώνει ευαισθητοποιημένους πολίτες, με σεβασμό προς όλα τα έμβια όντα.

Ο Δήμος Ξάνθης έχει εκπονήσει και προχωρά ήδη στην πραγματοποίηση ενός άμεσου προγράμματος στειρώσεων, εμβολιασμών, σήμανσης και καταγραφής αδέσποτων ζώων συντροφιάς, για τον περιορισμό του πληθυσμού τους, για λόγους ευζωίας τους, αλλά και για λόγους δημόσιας υγείας.

Ταυτόχρονα, ο Δήμος Ξάνθης βρίσκεται σε διαδικασία εκπόνησης και ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου, το οποίο θα ανακοινωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα, που θα αφορά την διαχείριση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, με την δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων καταφυγίου και την ορθολογική διαχείριση των αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, σήμανση, εμβολιασμός, επανένταξη – υιοθεσία), που θα  δώσουν μία οριστική και μόνιμη λύση στο ζήτημα”

Εκφράζουμε θερμές ευχαριστίες σε όσους συνέβαλαν  στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ζωντάνια, δίνοντας μια ξεχωριστή νότα.

Στους εθελοντές που αφιέρωσαν χρόνο και προσπάθεια, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στην υλοποίηση και ομαλή διεξαγωγή της. Και φυσικά, σε όλους όσους τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για τα αδέσποτα ζώα.

Η υποστήριξη και η ενεργή συμμετοχή σας, αποτέλεσαν πολύτιμα εχέγγυα για την επιτυχία της.

Σας ευχαριστούμε!

Related posts

ΚΕΠΑ Ξάνθης: Καταγγελία για απαξιωτική συμπεριφορά σε κατάκοιτο 87χρονο — Η οικογένεια κινείται νομικά

Xanthipost

Νέα Πρύτανης του ΔΠΘ η Μαρία Μιχαλοπούλου: Ποιοι αναλαμβάνουν Αντιπρυτάνεις

Xanthipost

Διπλό χτύπημα της Αστυνομίας Ξάνθης στα κυκλώματα ναρκωτικών: Δύο συλλήψεις σε Ξάνθη και Χρυσούπολη

Xanthipost

Leave a Comment