xanthipost.gr
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η θεατρική ομάδα του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης εντυπωσίασε το κοινό με το ταλέντο της  στην υποκριτική και την άνεση επάνω στην σκηνή

Την Παρασκευή 24/5/24 στο κατάμεστο Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης και ώρα 20:00 το 2ο Γυμνάσιο με τη θεατρική ομάδα του προγράμματος Θεατρ-ωδίες, παρουσίασαν την θεατρική παράσταση “Κακ- Ομήρου Κωμ- Οδύσσεια” και μετάφεραν με χιουμοριστικό τρόπο, το Ομηρικό έπος στη σημερινή πραγματικότητα.

Η παράσταση στέφθηκε  με απόλυτη επιτυχία!

Οι μαθητές και μαθήτριες εντυπωσίασαν το κοινό με το ταλέντο τους στην υποκριτική και την άνεση που είχαν επάνω στην σκηνή.

Συγχαρητήρια αξίζουν στις καθηγήτριες κ. Ε.Αλεξιαδου, Φ.Μπιλια, Κ.Μορβακη και Α. Τόνια που συντόνισαν αυτή την  όμορφη παράσταση και στους μικρούς ηθοποιούς για το τέλειο αποτέλεσμα και την όμορφη βραδιά που μας πρόσφεραν.

Related posts

Διακοπή νερού στην Ξάνθη: Ποιες οδοί θα μείνουν χωρίς υδροδότηση την Πέμπτη

Xanthipost

(video) – Θύελλα στο Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης: Άγριοι διάλογοι, «καρφιά» και μετωπική σύγκρουση για την αύξηση στο νερό

Xanthipost

(video) – Ξάνθη: Επιχειρήσεις-σκούπα με drones και αστυνομικούς σκύλους στο Δροσερό – Μπαράζ συλλήψεων για ρευματοκλοπές

Xanthipost

Leave a Comment