Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε για ακόμη μία χρονιά η γιορτή ψαρέματος – ψαρευτική συνάντηση που έγινε θεσμός, από τον Σύλλογο Ερασιτεχνών Αλιέων Ν. Ξάνθης, στο λιμάνι Αβδήρων
Με θέα την Πανσέληνο του ελαφιού οι συμμετέχοντες στην όμορφη γιορτή γλέντησαν με την ψυχή τους και ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου και πάλι
Το Δ. Σ του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων Ξάνθης πρόσφερε για ακόμη μία χρονιά μια αξέχαστη μουσικοχορευτική βραδιά , με τη μουσική του D/J Βασίλη Μπουζούρη, με πολλές δράσεις, διαγωνισμό ψαρέματος και πλούσια εδέσματα.
Οι τρεις νικητές του διαγωνισμού ψαρέματος
- 1ος ΚΑΖΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Πατήρ και υιός κέρδισαν 70€ καύσιμα σκάφους – Χορηγός ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αλιέων Ν. Ξάνθης
- 2ος ΕΣΡΕΦ – 50€ Καύσιμα σκάφους
- 3ος ΚΑΜΠΑΚΗΣ ΣΤ & ΤΣΑΚΙΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝ – 30€ Καύσιμα σκάφους
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές ..και του χρόνου με υγεία !


