Νέος θεσμός με αντικείμενο την φύλαξη των Δικαστηρίων – Παρών ο Υπουργός Δικαιοσύνης
Οι Δόκιμοι της Δικαστικής Αστυνομίας, ορκίστηκαν στις εγκαταστάσεις της Σχολής Αστυφυλάκων Κομοτηνής, σήμερα με την παρουσία του υπουργού Δικαιοσύνης, Γιώργου Φλωρίδη.

Πρόκειται για έναν νέο θεσμό με αντικείμενο την φύλαξη των Δικαστηρίων και την τήρηση κανόνων ασφάλειας, στους χώρους που διεξάγονται δίκες, οι οποίοι θα αναλάβουν τα καθήκοντά τους, από το νέο δικαστικό έτος.
Οι 422 Δόκιμοι προέρχονται από όλη την Ελλάδα και ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους στις εγκαταστάσεις της Σχολής Αστυφυλάκων στην Κομοτηνή.

ertnews.gr

