Οι εργασίες θα ξεκινήσουν από την Τρίτη 22 Οκτωβρίου ενώ με νέα ανακοίνωση ο Δήμος Ξάνθης θα ενημερώσει για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας
Με επίσημη ανακοίνωσή του ο Δήμος Ξάνθης ενημερώνει πως από την Τρίτη 22 Οκτωβρίου θα πραγματοποιούνται εργασίες του έργου: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΟΔΟΥ ΚΙΜΜΕΡΙΑ, ΕΡΑΝΟΣ, ΛΙΒΑΔΙ, ΑΝΘΗΡΟ, ΠΡΙΟΝΙΟ», που θα έχουν ως αποτέλεσμα την προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας.
Θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση όταν αποκατασταθεί η κυκλοφορία
Ο Δήμος Ξάνθης καλεί τους οδηγούς και γενικότερα τους πολίτες της περιοχής να δείξουν την ανάλογη προσοχή και παρακαλεί για την κατανόησή τους.

