xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων κοινόχρηστου χώρου για το έτος 2025

Δήμος Ξάνθης ανακοινώνει ότι όσοι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες επιθυμούν να κάνουν χρήση κοινόχρηστου χώρου για το έτος 2025, οφείλουν να καταθέσουν σχετική αίτηση το αργότερο έως 31 Δεκεμβρίου 2024, στο Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Δήμου Ξάνθης (Πλατεία Δημοκρατίας- Τ.Κ 67132).

Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας οι αιτήσεις θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες. Τονίζουμε ότι σε περίπτωση αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστου χώρου, επιβάλλεται σε βάρος του παραβάτη με απόφαση Δημάρχου, σχετικό διοικητικό πρόστιμο σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 13 του Β.Δ. 24-9/20-10-1958, όπως ισχύει

Related posts

Η Ολυμπιονίκης Πηγή Δεβετζή πρώτη λαμπαδηδρόμος στην Ξάνθη για την 24η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία της ΠΟΣΕΑ

Xanthipost

Τοψίδης και Παυλακάκη για τον κόμβο Αβδήρων: «Έργα που προστατεύουν ανθρώπινες ζωές» – Ξεκινά άμεσα ο κόμβος Μαγγάνων

Xanthipost

Ξάνθη: Τροχαίο ατύχημα με σύγκρουση Ι.Χ. και δικύκλου στο 1ο χλμ. Ξάνθης – Λαγούς

Xanthipost

Leave a Comment