xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το 8ο  Γυμνάσιο Ξάνθης και κάτοικοι του Δροσερού έκαναν έρανο για νεαρή μητέρα που νοσεί από καρκίνο για να γίνει η επέμβαση που θα της σώσει τη ζωή

Στον οικισμό του Δροσερού μια νεαρή μητέρα νοσεί από καρκίνο, αφού διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο. Όλοι οι κάτοικοι του οικισμού έκαναν έρανο για να συλλέξουν το απαραίτητο χρηματικό ποσό  για να γίνει η αναγκαία επέμβαση  σε ιδιωτικό νοσοκομείο των Αθηνών.

Να σημειωθεί πως στον έρανο συμμετείχε και το 8ο Γυμνάσιο Ξάνθης

Τα χρήματα που συγκέντρωσαν από τους μαθητές,  τους καθηγητές και το προσωπικό του σχολείου, δόθηκαν  στους διοργανωτές του εράνου, στους κυρίους Τζενγκίζ Μεμίς Ογλου και Τζενγκίζ Σινάπ Ογλου.

Related posts

Χειροπέδες σε 36χρονο για Παράνομο Υπαίθριο Εμπόριο στην Καρδιά της Ξάνθης

Xanthipost

Λεύκη Ξάνθης: Εκτροπή οχήματος και πρόσκρουση σε αυλόγυρο – Τραυματίστηκε ο οδηγός

Xanthipost

Ξάνθη: Κλοπή σε σπίτι με λεία χρυσαφικά – Εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι δράστες

Xanthipost

Leave a Comment