xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ

Σημαντική διάκριση για το Νοσοκομείο Ξάνθης στα Healthcare Business Awards 2024, κερδίζοντας το «GOLD» βραβείο

Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης πέτυχε μια σημαντική διάκριση στα Healthcare Business Awards 2024, κερδίζοντας το «GOLD» βραβείο στην κατηγορία Κοινωνική Ευαισθησία σε φορείς του Δημόσιου Τομέα. Η βράβευση αφορά τη νεοσύστατη Ειδική Μη Αυτόνομη Μονάδα Κατ’ Οίκον Νοσηλείας και την πρωτοβουλία της να αναπτύξει υπηρεσίες μετανοσοκομειακής κατ’ οίκον νοσηλείας.

Η πρόταση, με τίτλο «Η ανάπτυξη Υπηρεσίας Μετανοσοκομειακής Κατ’ Οίκον Νοσηλείας μέσα από την οπτική ενίσχυσης του κοινωνικού αποτυπώματος στην τοπική κοινωνία», αναγνώρισε την αξία της ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής και της υποστήριξης ευάλωτων ομάδων. Η συγκεκριμένη δράση εστιάζει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών μέσω εξειδικευμένης φροντίδας στο οικείο περιβάλλον τους, ενώ παράλληλα ενισχύει την κοινωνική αλληλεγγύη και την υποστήριξη της τοπικής κοινότητας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Στα πλαίσια των Healthcare Business Awards 2024 επιβραβεύτηκε το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και συγκεκριμένα απονεμήθηκε το «GOLD» βραβείο στην κατηγορία Κοινωνική Ευαισθησία σε φορείς του Δημοσίου Τομέα στο νεοσύστατο τμήμα Ειδική Μη αυτόνομη Μονάδα Κατ’ Οίκον Νοσηλείας για την υποβολή πρότασης με τίτλο: «Η ανάπτυξη Υπηρεσίας Μετανοσοκομειακής Κατ’ Οίκον Νοσηλείας μέσα από την οπτική ενίσχυσης του κοινωνικού αποτυπώματος στην τοπική κοινωνία».

Η Διοικητής του Νοσοκομείου – Ροφαέλα Ελένη

Related posts

ΚΕΠΑ Ξάνθης: Καταγγελία για απαξιωτική συμπεριφορά σε κατάκοιτο 87χρονο — Η οικογένεια κινείται νομικά

Xanthipost

Το μέλλον της γεωργίας, η ανανέωση των γενεών και η καινοτομία στο επίκεντρο του 12ου GAIA CONGRESS

Xanthipost

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς

Xanthipost

Leave a Comment