Αντάλλαξε θερμές ευχές με πολίτες και ανθρώπους του εμπορικού κόσμου – «Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία, αγάπη και ευτυχία! – Μαζί χτίζουμε ένα καλύτερο αύριο!»
Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, πραγματοποίησε σήμερα επίσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης, όπου συναντήθηκε με πολίτες και επαγγελματίες του εμπορικού κόσμου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, αντάλλαξε θερμές ευχές ενόψει των εορτών και συζήτησε μαζί τους για τις ανάγκες, τις προκλήσεις και τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής.
Η παρουσία του Περιφερειάρχη στην Ξάνθη υπογράμμισε τη σημασία της ανοιχτής επικοινωνίας με τις τοπικές κοινωνίες και την ενίσχυση της συνεργασίας για την προώθηση δράσεων που θα στηρίξουν την τοπική οικονομία και επιχειρηματικότητα.









