xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

(video) – Γηροκομείο Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος» : Με μία μεγάλη γιορτή καλωσόρισαν το 2025 – Ευεργέτης του Ιδρύματος ανακηρύχθηκε ο συμπολίτης μας κ. Γεώργιος Αβραμίδης

Ανήμερα της πρωτοχρονιάς , το Γηροκομείο Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος» πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας στην έδρα του ιδρύματος.  

Την τελετή ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμων.

Παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Διοικητής του Δ’ Σώματος Στρατού, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ξάνθης και ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ξάνθης.

Πανηγυρική ομιλία και ετήσιος απολογισμός του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  ο Πρόεδρος του ΔΣ του Γηροκομείου κ. Ιωάννης  Παπαχρόνης, παρουσίασε τον απολογισμό του προηγούμενου έτους και  ενημέρωσε για τους στόχους που έχουν τεθεί  για τη νέα χρονιά. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από τη χορωδία του Γηροκομείου υπό την καθοδήγηση της κ. Βούλας Αντωνιάδου, με συνοδεία πιάνου.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκε ο συμπολίτης μας κ. Γεώργιος Αβραμίδης  αφού ανακηρύχτηκε  ευεργέτης του Ιδρύματος για το έτος 2025.

Related posts

Φωτιά στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης: Κινητοποίηση Πυροσβεστικής και ΟΠΔΙ Ξάνθης

Xanthipost

Σε κλοιό κινητοποιήσεων το Νοσοκομείο Ξάνθης: Τρίωρη στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας

Xanthipost

Συγκίνηση στην Ξάνθη: Το ιερό Ευαγγέλιο που βγήκε εσωτερικά ανέπαφο από τις φλόγες στον Άγιο Τρύφωνα

Xanthipost

Leave a Comment