xanthipost.gr
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Ελευθερούπολη : Πάρτι στην Υπόγεια Διάβαση …για φιλανθρωπικό σκοπό !

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το καθιερωμένο πάρτι στην Υπόγεια Διάβαση από τον Δήμο Παγγαίου !

Η εκδήλωση ανέδειξε τος δυνατότητες του χώρου που μπορεί να αξιοποιηθεί για ποικίλες δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, στην καρδιά της Ελευθερούπολης. Τα έσοδα της εκδήλωσης διατέθηκαν για την ενίσχυση φιλανθρωπικών σωματείων της περιοχής.

Ο Δήμος Παγγαίου ανανέωσε το ραντεβού για το επόμενο πάρτι, προσβλέποντας σε ακόμη περισσότερες όμορφες στιγμές.

Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Παγγαίου ευχαριστεί θερμά όσους και όσες συνέβαλαν στη διοργάνωση και ανανέωσαν το ραντεβού τους.

Στην ανακοίνωση αναφέρουν :

Θα θέλαμε να εκφράσουμε ως ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ ,τις πιο θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσής μας, κάνοντάς τη μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη χαρά, διασκέδαση και μοναδικές στιγμές!

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε:

  • Τους επαγγελματίες: Αφοί Κρουστάλη, Σάββα Χατζόγλου, Αμνέζια, Κήπος, Ιλ Νίντο, Βιτριν.
  • Τους εθελοντές: Στυλιανού Γιάννη, Σαουλίδη Γιάννη, Κασίδη Γιάννη, Βασίλη Παράσχου, Βάσω Καλανταρίδου, Μπρούσα Πρόδρομο, Χρήστο Ρουμκο, Ζωή Απαζίδου, Ανδρέα Καλινικίδη, Μιχάλη Χατζόπουλο, Στάθη Μιχαηλίδη, Μαρία Πατέρα, Κυριαζή Ευαγγέλου.
  • Τους DJ: Miss Tati, Ανδρέα Κατσιγιάννη, Θανάση Αϊβαλιώτη, Δημήτρη Δραγανίδη, Σταύρο Τσοπανίδη, Θόδωρο Σολωμό, Παύλο Πιπίνη.
  • Τους υπαλλήλους του Δήμου και ιδιαίτερα:Δημήτρη Καραγιαννόπουλο, Σταύρο Βακιρτζή και Αχιλλέα Χωλίδη.
  • Τα τα μέλη  των Διοικητικών Συμβουλίων της ομάδας “Υποστηρίζω” και Φιλοπτώχου Αδελφότητας Ελευθερούπολης.

Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας και γεμίσατε τη βραδιά μας με το κέφι και τη ζωντάνια σας!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο πάρτι, όπου θα δημιουργήσουμε ξανά μαζί όμορφες στιγμές! Ευχαριστούμε από καρδιάς!

Ακούραστοι συμπαραστάτες της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού,οι συνάδελφοι:  Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών κα Zoi Apazidou      Δ.Ε. Ελευθερούπολης Κωνσταντίνος Τσάκαλος  και ο  Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Παγγαίου Ανδρέας Καλλινικίδης .

Σήμερα παραδόθηκαν στους Προέδρους των δυο φιλανθρωπικών Σωματείων τα χρηματικά ποσά απο την συγκεκριμένη εκδήλωση που ηταν για φιλανθρωπικό σκοπό!!!

Related posts

Νέα Εκπρόσωπος Τύπου του ΓΕΕΘΑ η Αντισυνταγματάρχης Μαρία Κιοϊλιού από τον Έβρο

Xanthipost

 Φωτιά στο Λαογραφικό Μουσείο Κομοτηνής

Xanthipost

Θάσος : Άμεση διακομιδή 67χρονου στην Κεραμωτή για περίθαλψη

Xanthipost

Leave a Comment