xanthipost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ

(video) – Ξάνθη : Πέταξε τα είδη υγιεινής … δίπλα στον κάδο απορριμμάτων.. στην κεντρικότερη οδό της πόλης και δίπλα σε σχολείο!

Όπως φαίνεται καθαρά  στις  εικόνες που κατέγραψε η κάμερα του xanthipost.gr κάποιος αφού έκανε  την ανακαίνιση του διαμερίσματός του,  αποφάσισε να αποθέσει   δίπλα στον κάδο απορριμμάτων στην κεντρικότερη οδό της πόλης της Ξάνθης , τη λεκάνη,  τον νιπτήρα και όλα τα συνοδευτικά είδη μπάνιου που δεν του χρειάζονταν πια –  Αξίζει να αναφέρουμε  πως  έλλειπε η μπανιέρα για να ολοκληρωθεί όλο το σετ!

 Η πράξη αυτή πιθανότατα παραβιάζει τους κανονισμούς που αφορούν την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων και φυσικά την καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων.

Να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος κάδος βρίσκεται πλησίον σχολικής μονάδας επί της 28ης Οκτωβρίου

Πάντως, τέτοιες ενέργειες  επιβαρύνουν τους δημόσιους χώρους, γι’ αυτό είναι καλό να προωθείται η υπεύθυνη διαχείριση απορριμμάτων.

Εάν κάποιος θέλει να απομακρύνει μεγάλα αντικείμενα, όπως τουαλέτες, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον δήμο και πιο συγκεκριμένα με την ειδική υπηρεσία αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων.

Related posts

Λεύκη Ξάνθης: Εκτροπή οχήματος και πρόσκρουση σε αυλόγυρο – Τραυματίστηκε ο οδηγός

Xanthipost

(video) -Ξάνθη: Εστία φωτιάς στο Δροσερό – Συνεχιζόμενα περιστατικά και άμεση κατάσβεση από την ΟΠΔΙ

Xanthipost

ΕΛΤΑ Σταυρούπολης: Επίσημη διαβεβαίωση για συνέχιση λειτουργίας μετά την παρέμβαση του Δημάρχου Ξάνθης

Xanthipost

Leave a Comment