Σύλληψη αλλοδαπού που έκαψε ελληνική σημαία έξω από το ΚΕΠ
Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης στην κεντρική πλατεία Ειρήνης της Κομοτηνής, όταν ένας αλλοδαπός άνδρας αφαίρεσε την ελληνική σημαία από τον ιστό που βρίσκεται μπροστά από το κτήριο όπου στεγάζεται το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) και στη συνέχεια την έκαψε.
Άμεση ήταν η κινητοποίηση των αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Κομοτηνής, οι οποίοι έσπευσαν στο σημείο και προχώρησαν στη σύλληψη του δράστη.
Ενεργείται προανάκριση από το τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κομοτηνής.

