Μεγάλη καθυστέρηση και ταλαιπωρία χωρίς την παραμικρή παρουσία της Τροχαίας
Ξινή βγήκε η επιστροφή της Κυριακής για δεκάδες εκδρομείς, καθώς από νωρίς το απόγευμα σχηματίστηκαν μεγάλες ουρές στα φανάρια της παραλιακής ζώνης.
Η κίνηση κινούνταν με βασανιστικά αργούς ρυθμούς, με τους οδηγούς να εγκλωβίζονται για πολλή ώρα μέσα στα οχήματά τους, κάτω από υψηλές θερμοκρασίες και με μηδενικές ενδείξεις αποσυμφόρησης.
Σε ένα από τα πιο προβλέψιμα απογεύματα κυκλοφοριακής συμφόρησης του καλοκαιριού, η απουσία της Τροχαίας ήταν αισθητή, συμβάλλοντας στην επιδείνωση της ήδη δύσκολης κατάστασης για τους οδηγούς.


