xanthipost.gr
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Ξάνθη: Σύλληψη οδηγού χωρίς δίπλωμα – Του είχε αφαιρεθεί για παράβαση του ΚΟΚ

Αστυνομικοί της Τροχαίας Ξάνθης συνέλαβαν ημεδαπό που οδηγούσε χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης, η οποία του είχε αφαιρεθεί σε παλαιότερη τροχαία παράβαση.

Στην αυτόφωρη σύλληψη ενός ημεδαπού προχώρησαν το βράδυ της Τετάρτης, 30 Ιουλίου 2025, αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Ξάνθης.

Ο άνδρας εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ. επιβατικό όχημα χωρίς να διαθέτει άδεια ικανότητας οδήγησης. Όπως διαπιστώθηκε, η άδεια του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο, λόγω παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.).

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και η υπόθεση αναμένεται να ακολουθήσει τη δικαστική οδό, ενώ συνεχίζονται οι έλεγχοι της Τροχαίας στο πλαίσιο εντατικοποιημένων δράσεων για την πρόληψη τροχαίων παραβάσεων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Related posts

Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθη αλλοδαπός που οδηγούσε κλεμμένο αυτοκίνητο με πλαστές πινακίδες

Xanthipost

Σύλληψη στην Κομοτηνή για εκκρεμή καταδίκη σε υπόθεση ναρκωτικών

Xanthipost

Ξάνθη: Έκλεψε τσαντάκι και κινητό  από εξωτερικό χώρο – Τον συνέλαβε λίγο αργότερα  η Αστυνομία

Xanthipost

Leave a Comment